השר שוסטר: "אחמד טיבי לא יהיה חבר בממשלה"

אסתי פלד No Comments on השר שוסטר: "אחמד טיבי לא יהיה חבר בממשלה"

השר אלון שוסטר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי אחמד טיבי לא יהיה חלק מהממשלה, והסביר, "תניהו התחיל את שיתוף הפעולה עם הערבים, ואנחנו נמשיך את זה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפסקת האש: שר החקלאות חבר הקבינט אלון שוסטר בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס להצלחות מבצע "שומר החומות", "המבצע התנהל באגרופים. נתנו לחמאס מכות כואבות, הם נחלו הצלחה רק בירי תלול-מסלול. שללנו להם את היכולת של תקיפה תת קרקעית. ספגנו מחיר, אבל עכשיו אנחנו חיים בביטחון" הבהיר שוסטר.

על הקמת וועדה לחקירת אסון מירון אומר השר, "בממשלה לא דובר על הקמת וועדה. אבל ברור שצריך על כזה אסון להקים ממשלה, רצוי ממלכתי. אסור לחפש ראשים, אלא לדאוג שכזה דבר לא ישנה. יקימו בסוף וועדה".

על רקע הדיווחים כי כחול לבן היא אופציה לממשלה בראשות נתניהו בתנאי שתהיה רוטציה בה גנץ יכהן כראש ממשלה ראשון מבהיר בנחרצות שוסטר, "האופציה של לשבת עם נתניהו – פשוט לא קיימת. אין אפשרות לשבת עם נתניהו, הוא הקדיח כבר את התבשיל. עם הליכוד כן אפשר לשתף פעולה. זה לא פשוט, אבל כל המפלגות ראויות לשתף פעולה".

על אופציה של הקמת ממשלת שמאל-ערבים מבהיר שוסטר, "אחמד טיבי לא יהיה חבר בממשלה בזמן הקרוב, הוא אולי יתמוך מבחוץ. נתניהו התחיל את שיתוף הפעולה עם הערבים, ואנחנו נמשיך את זה. ניתן להם את ההרגשה שגם הם בקדמת הבמה".

 



0 תגובות